Bestel je op werkdagen (ma. t/m vrij.) voor 15:00 uur dan wordt jouw pakket dezelfde dag nog verzonden. Afhankelijk van de vervoerder is je pakket binnen 2 dagen geleverd. Vaak de volgende dag al!
Bestel je op werkdagen (ma. t/m vrij.) na 15:00 uur dan wordt jouw pakket de volgende dag verzonden. Afhankelijk van de vervoerder is je pakket binnen 3 dagen geleverd.
Bestel je in het weekend, dan wordt jouw pakket de eerstvolgende werkdag verzonden.
Een product is niet beschikbaar, hoe krijg ik informatie dat het product weer leverbaar is?
Vervelend! Jouw product is momenteel niet beschikbaar.
Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen jouw bestelling te routerneren.
Hier gelden wel wat spelregels voor namelijk:
Het artikel moet indien het een parfum, haar- of cosmetica product betreft ongeopend en ongebruikt zijn. Dit kan ook betekenen dat de folie om het product niet beschadigd of geopend mag zijn.
Het artikel mag geen gebruikerssporen bevatten.
De oorspronkelijke doos mag geen beschadigingen bevatten.
Van maandag t/m vrijdag kunt u ons in de winkel/kapsalon terecht tussen 09:00 en 17:30 uur met uitzondering van donderdag. Op de donderdag zijn wij open tot 21:00 uur.
Telefonisch:
U kunt ons op werkdagen bellen op 06-51145118 tussen 09:00 en 17:30
U kunt ook gebruik maken van Whatsapp, gebruik hiervoor hetzelfde nummer en tijdstippen.
E-mail
Wij zijn 24/7 per e-mail bereikbaar via info@jpc-commerce.nl , wij zullen uw e-mail of vraag binnen 48 uur in behandeling nemen.
Welke betaalopties zijn er?
Bij ons kan je betalen met:
Visa (creditcard)
Mastercard
Google Pay
Apple Pay
IDeal
Klarna (achteraf betalen, zonder rente)
Ik heb een klacht, waar kan ik die melden?
Ah, dat is vervelend! Uiteraard zijn we blij dat je jouw klacht bij ons wilt melden. Dit stelt ons in staat tot verbeteren.
Jullie hanteren een "niet goed, geld terug" voorwaarde. Wat houdt dat in?
Dat klopt! Wij hanteren een niet goed, geld terug beleid. Dat houdt in dat wij er alles aan doen om het product en onze dienst zo goed mogelijk aan te bieden.
Hebben wij er alles aan gedaan en ben je als klant echt niet tevreden? Dat kan!
Specifiek in dit geval zullen wij uw geld retour storten.
Waarom zijn er meerdere websites gekoppeld aan JPC-Commerce?
Goede vraag! Het klopt inderdaad dat wij meerdere websites gekoppeld hebben aan JPC-Commerce namelijk:
JPC-Commerce is ontstaan uit vriendschap en familiebanden, wij hebben onderling meerdere bedrijven gekoppeld om onder de noemer JPC-Commerce e.e.a. centraal te organiseren.
Evenzo hebben wij een aantal merken welke via dit medium worden aangeboden.
Door de centralisatie van meerdere zaken kunnen wij voor jou als consument de prijs laag houden.